Αναζητώ μια προσέγγιση που να συμφωνεί με την συνολική αισθητική των έργων μου, που να μπορεί ωστόσο να λειτουργήσει και εμπορικά.
Για λογαριασμό της ALEX MINT επιμεληθήκαμε τη δημιουργία του καταλόγου για τη συλλογή 01.
Ο σχεδιασμός εμπνεύστηκε από τις καθαρές, γεωμετρικές γραμμές των έργων ενώ μεταχειριστήκαμε τις έντονες αντιθέσεις του μαύρου με το χρυσό (κύριο μέταλλο στα έργα) για να δώσουμε τον εσωτερικό ρυθμό του καταλόγου.
Επιλέξαμε το χαρτί XPER σε διαφορετικά βάρη για το εξώφυλλο και το σώμα του καταλόγου και ένα χρυσό μεταλλικό PANTONE για να τονίσουμε συγκεκριμένα σημεία.
Χρησιμοποιήσαμε σχεδόν λογοτεχνίζουσα γλώσσα για να δημιουργήσουμε ένα story arc που να συνδέει τα έργα του καταλόγου σε ένα ενιαίο αφήγημα, ενώ και η περιγραφή των προϊόντων μεταδίδει ένα εκλεκτικό ύφος, στοχεύοντας με σαφήνεια στο target group του Πελάτη.
![Περιεχόμενα Καταλόγου](https://www.umbrellabranding.gr/wp-content/uploads/2019/02/Περιεχόμενα-Καταλόγου.jpg)
![Σαλόνι Καταλόγου](https://www.umbrellabranding.gr/wp-content/uploads/2019/02/Σαλόνι-Καταλόγου.jpg)
![Δημιουργία Καταλόγου Επίπλων](https://www.umbrellabranding.gr/wp-content/uploads/2019/02/Δημιουργία-Καταλόγου-Επίπλων.jpg)
![Σχεδιασμός Προϊόντικού Καταλόγου](https://www.umbrellabranding.gr/wp-content/uploads/2019/02/Σχεδιασμός-Προϊόντικού-Καταλόγου.jpg)
![Εταιρικός Κατάλογος](https://www.umbrellabranding.gr/wp-content/uploads/2019/02/Εταιρικός-Κατάλογος.jpg)
![Σχεδιασμός Καταλόγου](https://www.umbrellabranding.gr/wp-content/uploads/2019/02/Σχεδίασμος-Καταλόγου.jpg)