Στοχεύουμε στη διεθνή αγορά οπότε χρειαζόμαστε κάτι που να είναι ξεκάθαρα ελληνικό, μακριά ωστόσο από τα παρωχημένα τουριστικά κλισέ.
Για λογαριασμό της Kαρούμπαλης Α.Ε., μέσα από ενδελεχή έρευνα αγοράς, εμπνευστήκαμε και δημιουργήσαμε αρχικά την ονομασία του προϊόντος. Χρησιμοποιήσαμε την δημιουργική ανορθογραφία για να εκμεταλλευτούμε την “ελληνικότερη” δυνατή επωνυμία.
Ακόλουθα, επιμεληθήκαμε εικαστικά την συσκευασία για το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο ELINIKON. Σκοπός μας στη δημιουργία της συγκεκριμένης συσκευασίας ήταν, τοποθετώντας την μέσα σε μια κορεσμένη αγορά, να αναδείξουμε άμεσα και αδιαμεσολάβητα την ελληνικότητα και την εξαιρετική ποιότητα του προϊόντος.
Για να το πετύχουμε δημιουργήσαμε τη γραμματοσειρά του λογοτύπου εμπνευσμένοι από αρχαιοελληνικούς χαρακτήρες και χρησιμοποιήσαμε τη σιλουέτα ενός αρχαίου αμφορέα λαδιού, με γεωμετρικό διάκοσμο από τοιχογραφίες και αρχαία σκεύη, επικοινωνώντας σαφώς την προέλευση, την αυθεντικότητα και, συνεκδοχικά, την ποιότητα του προϊόντος.