Αναζητούμε κάτι elegant και minimal που να μπορεί να υποστηρίξει μια ευρεία γκάμα εφαρμογών για σειρές προϊόντων που είναι προγραμματισμένες αλλά και για ιδέες που θα προκύψουν.
Επιμεληθήκαμε τον σχεδιασμό λογότυπου για την THRACO, εταιρεία φυσικών καλλυντικών με έδρα την Ξάνθη. Το γράμμα Ξ του ελληνικού αλφαβήτου επιλέχθηκε για τον συμβολισμό της ελληνικής προέλευσης του προϊόντος καθώς και της ακριβούς τοποθεσίας της εταιρείας.
Ιδιαίτερα θα θέλαμε να τραβήξουμε την προσοχή στην πολυεπίπεδη λειτουργία του λογοτύπου στα πλαίσια της συνολικής εταιρικής ταυτότητας: αποδομείται εύκολα χωρίς όμως να παύει να παραπέμπει στην βασική νοηματική και αισθητική δέσμη του brand.
Ακόμα, δημιουργήσαμε ένα πολυλειτουργικό eshop που να εξυπηρετεί πολλαπλές ανάγκες, στο site του οποίου μπορεί κανείς να βρει και μία σύντομη παρουσίαση της εταιρείας συνολικά. Επίσης, αναλάβαμε τη γραφιστική επιμέλεια της συσκευασίας για τη σειρά σαπουνιών ελαιολάδου biolive.
Δείτε περισσότερα στο www.thraco.gr